ARGÜMAN başlayacak her şey boşlukta paramparça ve olmayacak şeylerin bir hiç uğruna bir şiire yaşantıların yokluğunda cehennemin derinliğine o kayıp zamanın başlangıçlarında unutulan susayan tenimdeki yaralar...
Bir hayvan gibi soluyup
Bir hayvan gibi saklayarak azı dişlerimde cesareti
Henüz dumanı bile soğumamış
Geçip giden gemilerin boşluklarında bir keder gibi:
“Bu deniz neden yaralıdır?”, diyorum.
Derinden bir ses yetişiyor kulağıma ;
“Hiç hor görmedim ben bu gidenleri” diyor
“Göğsümdeki şu yarık, şu derin çizgi şakaklarımda
Ve elbette siz, eey kıyılarımda sebepsiz ağlayanlar
Gidenlerin emanetisiniz bana…”
Burak Nefesoğlu
