ARGÜMAN başlayacak her şey boşlukta paramparça ve olmayacak şeylerin bir hiç uğruna bir şiire yaşantıların yokluğunda cehennemin derinliğine o kayıp zamanın başlangıçlarında unutulan susayan tenimdeki yaralar...
Hayat bir yoldur, anladım
Bazen ayaklarım yoruldu
Bazen yüreğim!
Güz geldi ömrüme
Yaprakları soldu tutkumun
Kararsız uçuşuyor anılarım!
Tadı kaçtı hayatımın
Şafak sökmüyor artık
Sığınacak yeri yok ruhumun!
Tek dostummuş gibi
Dört mevsim, gece gündüz
Ölümü bekliyorum!
Yüreğimi harlayan kim?
Hızır İrfan Önder
